برگزاری جلسه هماهنگی جشن گلریزان در شهرستان زهک

برگزاری جلسه هماهنگی جشن گلریزان در شهرستان زهک

✍️ به گزارش روابط عمومی
ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان:

حسن دهمرده فرماندار زهک با دعوت از نیکوکاران شهرستان درخواست کرد برای جمع آوری هر چه بیشتر کمک‌های مردمی و کمک به زندانیان جرائم غیر عمد و خانواده هایشان تلاش کنند.

فرماندار زهک اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه سبقت گرفتن بندگان خدا دراعمال نیک است و انفاق ازجمله اعمالی است که به هراندازه افزایش یابد به همان اندازه در کاهش مشکلات جامعه بخصوص مشکلات نیازمندان تاثیرگذار خواهدبود، و مشارکت مردم در جشن گلریزان از بهترین انفاق‌هاست.

دهمرده با تاکید بر بهره‌گیری بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان برای گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان ابراز کرد: خیرینی که به آزادسازی زندانیان نیازمند کمک می‌کنند، در واقع انسانی را احیاء کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مبلغ و میزان کمک‌های خداپسندانه چندان مهم نیست و صرف انجام این عمل از اهمیت برخوردار است، خاطرنشان کرد: احسان و انفاق از اعمال مهمی است که در ماه رمضان به آن سفارش بسیار شده است، و انشاءلله نیکوکاران استان از این فرصت بی‌نظیر برای آزادسازی زندانیان غیرعمد و خوشحال نمودن دل همسران و فرزندان آنها بهره بگیرند.

لازم به ذکر است با توجه به سنت حسنه برگزاری جشن های گلریزان برای کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، جشن گلریزان شهرستان زهک سه شنبه ۲۲ اسفند ماه سال جاری مصادف با اولین روز از ماه مبارک رمضان در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور مسئولان، معتمدین و خیرین برگزار خواهد شد. این جشن‌ها در ادامه ماه مبارک رمضان در دیگر شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهند شد.

درباره‌ی محمد علی لهراسبی

آموختن، کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش انسان‌هاست. من نیز خود را در انجام درست این رسالت شریک می‌دانم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*