۵ زندانی با همکاری ستاد دیه از بند اسارت رهایی یافتند

۵ زندانی با همکاری ستاد دیه از بند اسارت رهایی یافتند

✍️ به گزارش روابط عمومی
ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان:

مدیرکل زندان‌ها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: در بازه زمانی یک ماهه اخیر پنج زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

محمدحسین خسروی تاکید کرد: رقم بدهی مددجویان آزاد شده ۱۲۰ میلیارد و ۵۷۹ میلیون و ۱۳۸ هزار ریال بوده است که ۱۱۴ میلیارد ۶۵۵ میلیون ریال از آن به صورت پذیرش اعسار و تقسیط اقساط از سوی مراجع قضایی مورد قبول قرار گرفت.

وی تصریح کرد: حدود ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از مجموع بدهی زندانیان نیز با پرداخت وام از سوی بانک‌های عامل و همچنین ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از مجموع بدهی زندانیان نیز به صورت بلاعوض از سوی این ستاد و خیران خاص به زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت و زمینه آزادی آنان فراهم شد.

وی ادامه داد : حدود ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از مجموع بدهی زندانیان از سوی شاکیان بخشیده و بقیه نیز از محل آورده مددجویان تامین شد.

مدیرکل زندان‌ها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان در پایان افزود: از ۵ نفر مددجوی آزاد شده تحت حمایت ستاد دیه استان یک نفر بدهکار مالی، سه نفر محکوم به پرداخت مهریه و یک نفر محکوم به پرداخت نفقه بودند لذا امید است ستاد دیه استان بتواند در سال جاری با کمک خیران و نیکوکاران در جهت جلب مشارکت‌های مردمی و آزادی مددجویان جرائیم غیرعمد به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.

درباره‌ی محمد علی لهراسبی

آموختن، کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش انسان‌هاست. من نیز خود را در انجام درست این رسالت شریک می‌دانم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*