برگزاری مراسم گلریزان به منظور آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمدی در شهرستان زاهدان

برگزاری مراسم گلریزان به منظور آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمدی در شهرستان زاهدان

✍️ به گزارش روابط عمومی
ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان:

همزمان با بیست و چهارم ماه مبارک رمضان، مراسم جشن گلریزان بمنظور جمع آوری کمک های نقدی برای حمایت و آزادی از زندانیان جرائم غیرعمد، با حضور علیرضا شهرکی فرماندار شهرستان زاهدان، و جمعی از خیرین، در محل سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

علیرضا شهرکی فرماندار شهرستان زاهدان گفت: عده ای ناخواسته به زندان افتاده اند که این موضوع برای جامعه پیامدهای بدی دارد زیرا نیروی کار دور از خانواده در زندان است و این جشن به منظور کمک به زندانیان جرایم غیر عمد برگزار می شود تا افرادی که توان مالی دارند به این زندانیان نیازمند یاری رسانند.

شهرکی با اشاره به آموزه های دینی افزود: کسانی که به اعتقادات دینی پایبند هستند باید بخشی از اموالشان را انفاق و سعی کنند در کارهای نیک همیشه همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه کمک خیرین نمونه بارزی از فرهنگ نوع دوستی در جامعه است، بیان کرد: خواستار کمک بیشتر مردم و مسئولان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد شد.

شایان ذکر در در این مراسم خیرین شهرستان زاهدان مبلغ پانصد و هفتاد میلیون تومان بصورت نقد و تعهد برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد که به ناچار در زندان این شهرستان در حال تحمل حبس هستند پرداخت کردند.

درباره‌ی محمد علی لهراسبی

آموختن، کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش انسان‌هاست. من نیز خود را در انجام درست این رسالت شریک می‌دانم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*