دیدار جانشین ستاد دیه استان با فرماندار شهرستان خاش

دیدار جانشین ستاد دیه استان با فرماندار شهرستان خاش

✍️ به گزارش روابط عمومی
ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان:

جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان شهرستان خاش با حضور صاحب گل صالحی فرماندار، نیکبخت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، طباطبایی جانشین نمایندگی ستاد دیه استان برگزار شد.

صالحی فرماندار شهرستان خاش گفت: در آموزه های دینی ما نوع دوستی، خیرخواهی و نیکوکاری مورد سفارش موکد قرار گرفته است و برگزاری جشن های گلریزان در ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا مردم ، خیرین و صاحبان صنایع، اصناف و اتحادیه ها این نوع دوستی و خدمت به هم نوع را در چارچوب جشن گلریزان به معرض نمایش گذارند.

صالحی اظهار داشت: جشن گلریزان شهرستان خاش در تاریخ ۲۶ اسفند ماه سالجاری مصادف با ۵ رمضان در محل سالن اجتماعات فرمانداری و با حضور مسئولان شهرستان ، خیرین و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

طباطبایی جانشین نمایندگی ستاد دیه استان با بیان این که ستاد دیه متعلق به همه اقشار مختلف جامعه است، اظهار کرد: همه گرفتاران حبس که با عنوان غیرعمد راهی بند شده‌اند بر حسب وظیفه شرعی و قانونی ما در شمار مددجویان ستاد دیه قرار دارند و همه این محبوسان بعد از انجام تحقیقات دقیق میدانی و ثبتی و پس از طی مراحل رسیدگی نسبت به حمایت این مجموعه برخوردار خواهند بود.

وی ادامه داد: ستاد دیه یک نهاد مردمی است و به دلیل محدودیت در منابع ضرورت دارد مسئولین بالای استانی و خیرین را در تمام مناسبت‌های سال در انجام امور عام‌المنفعه‌ای چون آزادی زندانیان جرایم غیرعمد دخیل کنیم و در سایه این نگاه تلاش کنیم تا حبس‌زدایی از زندان‌ها به صورت گروهی و جمعی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

جانشین نمایندگی ستاد دیه استان ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور مردم، خیرین و صاحبان صنایع به مانند سال های گذشته در جشن گلریزان شهرستان خاش و دیگر شهرستان های استان، مقدمات آزادی تعداد بیشتری از این عزیزان از زندان های استان فراهم شود.

درباره‌ی محمد علی لهراسبی

آموختن، کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش انسان‌هاست. من نیز خود را در انجام درست این رسالت شریک می‌دانم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*