دیدار چهره به چهره جانشین ستاد مردمی دیه استان با زندانیان جرائم غیرعمد

دیدار چهره به چهره جانشین ستاد مردمی دیه استان با زندانیان جرائم غیرعمد

✍️ به گزارش روابط عمومی
ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان:

سید محمدباقر طباطبایی جانشین ستاد مردمی دیه استان، با حضور در بازداشتگاه زاهدان با مددجویان جرائم غیرعمد این زندان‌ به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، بیش از ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد شامل بدهکاران دیه، مهریه، نفقه و محکومان مالی غیرکلاهبرداری، مشکلات خود را با مسئولین این نهاد مردمی مطرح کردند.

جانشین ستاد مردمی دیه استان گفت: هدف از این بازدید را دیدار با مددجویان و رسیدگی به مشکلات آنها عنوان کرد و از زحمات رئیس بازداشتگاه، مددکاران به خاطر رسیدگی به وضعیت زندانیان جرایم مالی و غیر عمد قدردانی کرد.

طباطبایی طی سخنان کوتاهی در جمع مددجویان اظهار داشت: مهریه‌های نامعقول در جامعه امروز به موضوعی خانمان‌سوز در جامعه تبدیل‌شده است، همچنان که امروز شاهد هستیم افرادی از سر ناآگاهی مهریه‌های چند هزار سکه تمام بهار آزادی را تقبل کرده و به دلیل ناتوانی از پرداخت مهریه روانه زندان شده است.

لازم به ذکر است در دیدار چهره به چهره مددجویان جرائم غیر عمد با جانشین ستاد مردمی دیه استان ، ضمن رسیدگی و ارائه طریق به زندانیان، جزئیات پرونده و مسائل مطرح شده توسط مددجویان جهت طرح در جلسات کمیته ویژه به ثبت رسید.

درباره‌ی محمد علی لهراسبی

آموختن، کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش انسان‌هاست. من نیز خود را در انجام درست این رسالت شریک می‌دانم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*