برگزاری جلسه هماهنگی جشن گلریزان در شهرستان نیمروز

برگزاری جلسه هماهنگی جشن گلریزان در شهرستان نیمروز

✍️ به گزارش روابط عمومی
ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان:

غلامحسین امینی راد فرماندار شهرستان نیمروز در جلسه هماهنگی جشن گلریزان که در سالن اجتماعات برگزار گردید افزود: برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن گلریزان امسال در استان، که مورد تاکید استاندار محترم و رئیس کل محترم دادگستری استان است خاطرنشان کرد: امیدواریم در ماه مبارک رمضان امسال با مشارکت خیرین و نیکوکاران عزیز و جمع‌آوری کمک‌های خداپسندانه آنان، تعداد بیشتری از زندانیان غیرعمد استان از زندان آزاد شوند.

فرماندار شهرستان نیمروز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک بودن ایام ماه مبارک رمضان ماه مهمانی خداوند متعال یادآور شد: خانواده زندانیان هیچ نقشی در وقوع جرم نداشته‌اند و بی‌گناه‌اند، لیکن به دلایلی از جمله زندانی شدن سرپرست خانواده در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی قرار دارند، بنابراین انتظار می‌رود خیرین محترم در این روز به این خانواده‌های نیازمند مساعدت نمایند.

لازم به ذکر است با توجه به سنت حسنه برگزاری جشن های گلریزان برای کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، جشن گلریزان شهرستان نیمروز چهارشنبه شنبه ۲۳اسفند ماه سال جاری مصادف با دومین روز از ماه مبارک رمضان در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور مسئولان، معتمدین و خیرین برگزار خواهد شد. این جشن‌ها در ادامه ماه مبارک رمضان در دیگر شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهند شد.

درباره‌ی محمد علی لهراسبی

آموختن، کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش انسان‌هاست. من نیز خود را در انجام درست این رسالت شریک می‌دانم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*