۶ زندانی جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد شدند

۶ زندانی جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد شدند

✍️ به گزارش روابط عمومی
ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان:

محمدحسین خسروی مدیر کل زندانها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه استان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون زمینه آزادی ۶ زندانی جرائم غیرعمد با تامین ۲ میلیارد و ۷۲۲ میلیون ریالی، آزاد و به کانون خانواده های خود بازگشتند.

خسروی افزود: در حال حاضر ۴۸ زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان به سر می برند که از این تعداد محکومان غیرعمد ۲۴ نفر مهریه و نفقه، ۲۳ نفر بدهی مالی غیرعمد و ۱ مددجو نیز به علت تصادفات رانندگی را شامل می شوند که برای آزادی آنها بدون احتساب گذشت از شُکات ۵۹۶ میلیارد ریال لازم است.

وی اضافه کرد: با اقدام هایی که در راستای فرهنگ سازی در سال های اخیر با مشارکت رسانه ها و مردم در سطح استان انجام شد، شاهد کاهش چشمگیر ورود زندانیان جرائم غیر عمد به زندانها هستیم.

مدیر کل زندانها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه استان در پایان عنوان کرد : از مردم نیکوکار استان خواهشمندیم تا با همدلی و بخشش در راه خدا همیشه و در همه جا گره گشای مشکل های دیگر همشهریان و مستمندان باشند و همچنان از طریق واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب های ستاد دیه استان به زندانیان جرائم غیر عمد آبروند کمک کنند.

وی افزود: شماره حساب‌ ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت و شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت به نام ستاد دیه سیستان و بلوچستان آماده دریافت کمک‌ های مردمی افراد خیر و نیک‌ اندیش است.

درباره‌ی محمد علی لهراسبی

آموختن، کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش انسان‌هاست. من نیز خود را در انجام درست این رسالت شریک می‌دانم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*