۲۶ جشن گلریزان در استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد

۲۶ جشن گلریزان در استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد

✍️ به گزارش روابط عمومی
ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان:

محمد حسین خسروی مدیر کل زندانها و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان برگزاری جشن های گلریزان در مناطق مختلف استان شروع خواهد شد که این گلریزان ها تا آخر ماه مبارک رمضان و بعد از آن ادامه خواهد داشت.

مدیر کل زندانها و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش خواهیم کرد تا در مناسبت‌های مختلف با ترغیب و تشویق عموم مردم به ویژه خیرین و افراد نوع‌دوست زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: باید کمک‌های خیرخواهانه مردم را قدر بدانیم و به برکت همین کمک‌ها تلاشمان بر این باشد تا از ظرفیت افراد متمول و دیگر اغشار جامعه نیز برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استفاده کنیم.

خسروی اضافه کرد: مردم استان سیستان و بلوچستان سال گذشته در جشن های گلریزان مبلغی در حدود ۴۰ میلیارد ریال به ستاد دیه استان کمک کردند که امیدواریم با هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته در مجموع ۲۶ شهرستان استان، میزان جمع آوری کمک های مردمی در جشن های گلریزان پیش رو افزایش داشته باشد.

وی تاکید کرد: شماره‌حساب ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت و شماره‌حساب ‏‏‏۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت به نام ستاد دیه سیستان و بلوچستان برای واریز کمک‌های مردمی در آزادسازی زندانیان جرایم ‏غیرعمد در نظر گرفته شده است‎.‎

درباره‌ی محمد علی لهراسبی

آموختن، کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش انسان‌هاست. من نیز خود را در انجام درست این رسالت شریک می‌دانم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*