جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن گلریزان در فرمانداری شهرستان تفتان برگزار شد

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جشن گلریزان در فرمانداری شهرستان تفتان برگزار شد

✍️ به گزارش روابط عمومی
ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان:

اسحاق زورقی معاون فرماندار شهرستان تفتان در این دیدار گفت: حس نوع دوستی ایرانیان خصوصا مردم استان پهناور سیستان و بلوچستان همیشه زبانزد بوده و کمک به هم نوع جایگاه والایی نزد مردم شریف ایران اسلامی دارد.

زورقی افزود: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یکی از مصداق های بارز کمک به همنوع است که باعث بازگشت این عزیزان به آغوش گرم خانواده می شود.

معاون فرماندار شهرستان تفتان به عواقب زندانی بودن سرپرستان خانوادهایی که سهوا مرتکب جرائم غیر عمد شده اند اشاره کرد و ابراز داشت: در اینگونه موارد علاوه بر شخص زندانی، خانواده های آنها بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی مختلف قرار دارند و با مشکلات فراوانی روبرو می شوند که باعث ایجاد ناهنجاری های اجتماعی می شوند.

وی ضمن ابرازخرسندی ازعملکرد دهیاران، بخشداران، مدیران ادارات شهرستان و از همه مهمتر حضور خیرین نیک اندیش درسال گذشته که همکاری خوبی را در زمینه جلب مشارکت خیران داشته اندگفت :خیران محترم در سنوات گذشته کمک های خوبی در جشن گلریزان داشته اند و انتظار داریم امسال نیز استقبال خوبی از سوی خیرین صورت گیرد.

لازم به ذکر است با توجه به سنت حسنه برگزاری جشن های گلریزان برای کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، جشن گلریزان شهرستان تفتان شنبه ۲۶ اسفند ماه سال جاری مصادف با پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور مسئولان، معتمدین و خیرین برگزار خواهد شد. این جشن‌ها در ادامه ماه مبارک رمضان در دیگر شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهند شد.

درباره‌ی محمد علی لهراسبی

آموختن، کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش انسان‌هاست. من نیز خود را در انجام درست این رسالت شریک می‌دانم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*