آزادی تعداد ۱۵۷۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندانهای استان

آزادی تعداد ۱۵۷۰ زندانی جرائم غیرعمد از زندانهای استان

✍️ به گزارش روابط عمومی
ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان:

محمدحسین خسروی مدیر کل زندانها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه استان گفت: از بدو تاسیس ستاد دیه در استان سیستان و بلوچستان، اقدامات خوب و موثری در راستای جمع آوری کمک های خیرین و همچنین فرهنگ سازی بین مردم صورت گرفته و تا کنون ۱۵۷۰ نفر از محکومین جرائم غیرعمد مشمول کمک ستاد دیه، از زندان های استان آزاد شدند.

محمدحسین خسروی ضمن قدردانی از حمایت های خیرین و نیکوکاران استان اظهار داشت: برای آزادی این تعداد زندانی جرائم غیرعمد در استان سیستان و بلوچستان، حدود ۳۰۴ میلیارد ریال از محل منابع ستاد دیه استان و همچنین ستاد مرکز پرداخت گردیده است که این امر موفقیت با پشتوانه حمایت های خدا پسندانه خیرین و نیکوکاران بوده است.

سرپرست نمایندگی ستاد دیه استان گفت: اکنون ۴۸ نفر در زندان های استان نیازمند کمک خیرین هستند که ۱ نفر از آنها جرایم مربوط به تصادفات، ۲۳ نفر مطالبه وجه و همچنین ۲۴ نفر مربوط به جرایم مهریه و نفقه هستند.

وی افزود: شماره حساب‌ ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت و شماره حساب ۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت به نام ستاد دیه سیستان و بلوچستان برای واریز کمک‌های مردمی در آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد در نظر گرفته شده است.

درباره‌ی محمد علی لهراسبی

آموختن، کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش انسان‌هاست. من نیز خود را در انجام درست این رسالت شریک می‌دانم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*