اجرای پویش بخشش کریمانه ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

اجرای پویش بخشش کریمانه ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

✍️ به گزارش روابط عمومی
ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان:

محمدحسین خسروی مدیر کل زندانها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت: این پویش از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) الی ۱۰ خرداد ماه مقارن با میلاد امام رضا (ع) ، ویژه کمک به آزادی مددجویان جرائم غیر عمد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد : هدف این ستاد در قدم اول آموزش و فرهنگ سازی به مردم جهت جلوگیری و پیشگیری از ورود افراد به زندانهای استان است، و در مرحله دوم کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی نیازمند که به دلیل وقوع جرائم غیر عمد در زندان های استان تحمل حبس می کنند.

سرپرست نمایندگی ستاد دیه استان در پایان عنوان کرد: امیدواریم تا با اجرای این پویش بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان ، مددجویان جرائم غیر عمد را تا سالروز میلاد امام هشتم از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردانیم.

گفتنی است دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه تا میلاد امام رضا (ع) است و نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ و شماره حساب ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزذ بانک ملت واریز نمایند.

درباره‌ی محمد علی لهراسبی

آموختن، کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش انسان‌هاست. من نیز خود را در انجام درست این رسالت شریک می‌دانم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*