۴۳ زندانی جرائم غیرعمد چشم انتظار رهایی از بند اسارت

۴۳ زندانی جرائم غیرعمد چشم انتظار رهایی از بند اسارت

✍️ به گزارش روابط عمومی
ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان:

مدیرکل زندان‌ها و مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: آغاز برنامه گلریزان با هدف رهایی ۴۳ زندانی با جرایم مالی غیرعمد از زندان‌های این استان در دستور کار قرار دارد.

محمدحسین خسروی از آغاز جشن گلریزان در سیستان و بلوچستان خبر داد و از عموم مردم بویژه خیران و نیکوکاران دعوت کرد تا در این اقدام خداپسندانه مشارکت کنند.

وی اظهار کرد: ستاد دیه یکی از مهمترین مجموعه‌های سازمان زندان‌ها است که با تلاش شبانه روزی توانسته از ظرفیت‌های خوب خیران برای رهایی زندانیان از بند اسارت استفاده کند.

مدیرکل زندان‌ها و مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: زندانیان جرایم غیرعمد از جمله افرادی هستند که به علت ناتوانی در پرداخت دیه حوادث رانندگی منجر به فوت یا جرح، ناتوانی در پرداخت مهریه و نفقه، چک‌های برگشتی غیرکلاهبرداری و حوادث کارگاهی ناخواسته گرفتار زندان شده‌اند.

وی تاکید کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون نیز ۶۵ زندانی با جرایم مالی غیر عمد از زندان‌های سیستان و بلوچستان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند که میزان بدهی این افراد بیش از یک‌هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال بوده که بخش مهمی از آن توسط ستاد مردمی و با کمک خیران پرداخت شده است.

خسروی گفت: میزان بدهی ۴۳ زندانی چشم انتظار در بند اسارت بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان است که از نظر نوع محکومیت نیز بیشترین آن در حوزه پرداخت مهریه، مالی غیرکلاهبرداری و دیه غیرعمد است.

وی تاکید کرد: شماره‌حساب ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت و شماره‌حساب ‏‏‏۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت به نام ستاد دیه سیستان و بلوچستان برای واریز کمک‌های مردمی در آزادسازی زندانیان جرایم ‏غیرعمد در نظر گرفته شده است‎.‎

درباره‌ی محمد علی لهراسبی

آموختن، کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش انسان‌هاست. من نیز خود را در انجام درست این رسالت شریک می‌دانم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*