۴ نفر از محکومین مالی غیر عمد در دهه اول محرم آزاد شدند

۴ نفر از محکومین مالی غیر عمد در دهه اول محرم آزاد شدند

محمد حسین خسروی سرپرست نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان اعلام نمود : در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با کمک خیرین استان و مساعدت های ستاد دیه کشور مقدمات آزادی تعداد ۴ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بیش از ۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال فراهم گردیده است.

✍️ به گزارش روابط عمومی
ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان:

محمد حسین خسروی سرپرست نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)گفت : این ستاد با کمک خیرین محترم استان و به سبب ایام محرم توانست موجبات آزادی ۴ نفر از مددجویانی که به علت عدم توانایی در پرداخت بدهی مهریه و نفقه در زندانهای استان بودند را با مبلغی بیش از ۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال فراهم نماید.

خسروی ادامه داد: قسمتی از این امر خداپسندانه مدیون پیگیریها و تلاش های کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان بود که با دعوت از شکات و همراهی این بزرگواران که خیران اصلی در جهت مختومه شدن پرونده بصورت مستمر بود که موجبات آزادی این عزیزان محقق گردیده است.

سرپرست نمایندگی ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان از مردم شریف ونیکوکار استان خواست تا با همدلی وانفاق وبخشش در راه خدا این ستاد را یاری نمایند تا بتوانیم موجبات آزادی تعداد بیشتری از مشمولین کمک ستاد دیه را فراهم نموده و آنان را به آغوش گرم خانواده باز گردانیم .

درباره‌ی محمد علی لهراسبی

آموختن، کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش انسان‌هاست. من نیز خود را در انجام درست این رسالت شریک می‌دانم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*