آزادی ۱ زندانی جرایم غیرعمد با حمایت محسن چاوشی

آزادی ۱ زندانی جرایم غیرعمد با حمایت محسن چاوشی

✍️ به گزارش روابط عمومی
ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان:

محمد حسین خسروی مدیر کل اداره زندانها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه استان گفت: محسن چاووشی هنرمند محبوب کشور با اهداء مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال در آزادی ۱ نفر از مددجویان جرائم غیرعمد استان مشارکت نمود.

مدیر کل اداره زندانها و سرپرست نمایندگی ستاد دیه استان تصریح کرد : کل مبلغ بدهی مددجو ( غلام – ر ) که به دلیل محکومیت مالی غیرعمد با شکایت شاکی پرونده روانه زندان گردیده بود ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده که با دعوت از شاکیان پرونده به ستاد دیه استان و برگزاری جلسات کمیته صلح و سازش این ستاد مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال از شاکی این پرونده گذشت رضایت مندانه اخذ و مبلغ ۱ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال نیز از طریق منابع ستاد دیه استان به شاکی پرداخت و در نهایت این مددجو از ندامتگاه آزاد گردید.

وی افزود: در سنوات گذشته نیز این هنرمند با حمایت‌های مادی و معنوی خود در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مبالغی را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان اختصاص داده بود.

خسروی بر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان تاکید کرد و گفت: از نیکوکاران، اقشار مختلف جامعه به ویژه هنرمندان و چهره های شناخته شده خواهشمندیم که با مساعدت خود زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بازگشت این عزیزان که سهوا گرفتار زندان شده اند را فراهم تا هرچه سریعتر به آغوش خانواده خود بازگردند.

درباره‌ی محمد علی لهراسبی

آموختن، کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش انسان‌هاست. من نیز خود را در انجام درست این رسالت شریک می‌دانم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*