کمک ۷۶۰ میلیون ریالی خیرین در جشن گلریزان شهرستان زهک

کمک ۷۶۰ میلیون ریالی خیرین در جشن گلریزان شهرستان زهک

✍️ به گزارش روابط عمومی
ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان:

همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان نخستین جشن گلریزان استان در شهرستان زهک با حضور فرماندار، مسئولان اداری شهرستان و همچنین خیرین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حسن دهمرده فرماندار شهرستان زهک در نخستین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد که با حضور جمعی از مسئولان، خیران و معتمدان در سالن اجتماعات فرمانداری زهک برگزار شد، اظهار داشت: خداوند به بندگان خودش وعده داده این ماه، ماه رحمت است و فرشتگان رحمت الهی در این ماه به بندگان خدای تبارک و تعالی پاداش خواهند داد.

دهمرده افزود: خیرینی که در این جمع حضور دارند و کار خداپسندانه انجام می دهند بدانند خداوند آنان را انتخاب کرده تا با نگاه، قلم و توانمندی های شان به انسانهایی کمک کنید که جز درگاه رحمت خداوند متعال و دستان خیران نیک اندیش یاریگری ندارند.

وی بیان کرد: باید از نزدیک وضعیت معیشتی خانواده این عزیزان را بررسی کرد تا به عمق دردمندی آنان پی برد و مشاهده کرد که فرزندی در منزل منتظر قدم های پدری است که ناخواسته متحمل حبس شده و امید داریم بتوانیم در این ماه پر خیر و برکت با کمک های خیران مقدمات آزادی تعدادی از این مددجویان را فراهم کنیم.

طباطبایی جانشین نمایندگی ستاد دیه استان نیز در این جلسه با بیان اینکه جشن گلریزان به منظور کمک به زندانیان جرائم غیرعمد هرساله در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می شود افزود: امسال نیز مانند سنوات قبل با برنامه ریزی های صورت گرفته جشن های گلریزان باشکوه تر از قبل در سطح استان برگزار خواهد شد.

طباطبایی تاکید کرد: باید این نگاه حسنه و خداپسندانه را در جامعه ترویج دهیم که خوشبختانه در فرهنگ ما ایرانیان نیز نهادینه شده و از تمام ظرفیت موجود استفاده کنیم تا این فرهنگ برای تمامی افراد الگو و مانع از وقوع این نوع جرائم شود.

احسان الله اکبریان دادستان شهرستان زهک نیز در این مراسم اظهار داشت: خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد تا در این ماه عزیز دست عزیزانی را بگیریم که نیازمندان واقعی جامعه هستند.

وی افزود: مردم ما همیشه در کنار هم بوده و در صورت مشاهده گرفتاری برای یک همنوع تمام تلاششان را برای رفع گرفتاری انجام داده اند که نمونه بارز آن جشن گلریزان است و دلیل پیشرفت ایران اسلامی نیز همین همبستگی است.

اکبریان بیان کرد: باید این موضوع را در نظر گرفت زمانی که یک فرد از خانواده زندانی می شود تمام افراد خانواده گرفتار می شوند و ناهنجاری در جامعه بوجود خواهد آمد لذا صمیمانه از تمامی مسئولان، خیران و معتمدان در خواست می کنیم به این خانواده های گرفتار و دارای مصیبت کمک کنند تا از برکات و خیرات ماه پر خیر و برکت رمضان به شایستگی و به نحو احسن بهره مند شوند.

در پایان این مراسم حسن دهمرده فرماندار شهرستان زهک ضمن تشکر و قدردانی از خیرین شهرستان گفت: در نخستین جشن گلریزان امسال مبلغ ۷۶۰ میلیون ریال بصورت نقد و تعهد برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع آوری شد.

شماره‌حساب ۳۲۳۲۳۳۳۳۱۳ نزد بانک ملت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۳۶۳۵ بانک ملت و شماره‌حساب ‏‏‏۲۵۱۷۳۴۶۲۹۵ بانک تجارت به نام ستاد دیه سیستان و بلوچستان برای واریز کمک‌های مردمی در آزادسازی زندانیان جرایم ‏غیرعمد در نظر گرفته شده است‎.‎

درباره‌ی محمد علی لهراسبی

آموختن، کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش انسان‌هاست. من نیز خود را در انجام درست این رسالت شریک می‌دانم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*