وکیل طلاق به درخواست مرد

وکیل طلاق به درخواست مرد

طلاق به درخواست مرد یا زوج حالت اصلی و بدوی انجام طلاق است زیرا همانطور که پیشتر بیان گردید طلاق با یک اراده که آن اراده مرد است به وقوع میپیوندد.

وکیل طلاق در تهران عنوان میدارد مطابق ماده ١١٣٣ قانون مدنی: ((مرد میتواند با رعایت شرایط مقرر در این قانون با مراجعه به دادگاه تقاضای طلاق همسرش را بنماید.))

لذا وکیل طلاق به درخواست زوج پس از اخذ وکالت از مرد به دادگاه مراجعه مینماید و با تنظیم دادخواست، دعوای وی را طرح و تقدیم میدارد سپس دعوا ارجاع به داوری میگردد تا اصلاح ذات البین طبق قانون به ید داور صورت پذیرد. داور با ترتیب جلسات حضوری داوری با طرفین صحبت نموده و سپس نظر خویش را به محکمه کتبا اعلام میدارد و چنانچه میان زوجین سازش حاصل نگردد گواهی عدم امکان سازش (یا همان حکم طلاقی که دادگاه صادر مینماید) صادر و به طرفین ابلاغ میگردد و سپس شوهر (یا همان زوج) نسبت به اجرای صیغه طلاق و ثبت آن در دفترخانه اقدام مینماید.

وکیل تخصصی طلاق از طرف مرد

طلاق به درخواست مرد در نخستین جلسات مشاوره و ارائه راهکارهای قانونی و حقوقی به زوج بیان میدارد که وضعیت دارایی و مالی خویش را بررسی نموده و مشرف بر این امر باشد که طلاق دادن زن خود، مستلزم پرداخت حق و حقوق مالی زوجه یا ترتیب چگونگی نحوه پرداخت اعم از توافقی یا بصورت اقساطی خواهد بود و احوط آن است که پیش از طرح دعوای طلاق به درخواست زوج، ولو با ترتیب جلساتی متعدد نزد وکیل طلاق یا وکیل مورد توافق و تراضی طرفین، شرایط طلاق و خواسته ها و تکالیف و حقوق هریک از زوجین مشخص و معلوم گردد و بر سر کوچکترین مسائل نیز سازش و توافق به عمل آید.

چرا که اگر امور پیشین نزد وکیل طلاق مورد تراضی واقع نگردد طرفین با حکم قاضی و نظریات کارشناسانی مواجه خواهند شد که شاید رعایت مصلحت طرفین در آن مشاهده نگردد!

درباره‌ی محمد علی لهراسبی

آموختن، کوچک‌ترین رسالتی است که بر دوش انسان‌هاست. من نیز خود را در انجام درست این رسالت شریک می‌دانم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*